Pandemija je v naša življenja vnesla številne nove navade. Nekatere smo sprejeli zlahka, spet druge pa niso tako enostavne in vsakdanje. Ena od tistih, na katero smo se bili primorani navaditi tudi v naši ekipi, je delo od doma, delo na daljavo in komunikacija preko sodobnih spletnih orodij. Tako smo v naši ekipi z našimi strankami komunicirali iz zavetja svojega doma. Pa ne le s strankami, tudi med seboj.
Priznati moramo, da smo najbrž v tisti manjšini, ki je svoje delo v celoti in uspešno preselila na splet. Način našega dela smo še bolj digitalizirali, tudi nadaljnji načrti in razvoj je usmerjen v to, a ne gre samo za to. Naučili smo se veliko o sebi, pa tudi o naših strankah, predvsem pa smo na račun tega uspeli optimizirati naše delovne procese tako, da sebi in stranki danes prihranimo še več časa, kot prej. Da o denarju niti ne govorimo.
Delo od doma predstavlja izziv
Seveda pa pri našem delu vedno izhajamo iz dobrih praks, zato se po teh radi ozremo tudi čez mejo, tja, kjer drugi že uspešno izvajajo tudi osebno finančno svetovanje na daljavo. Marsikatero dobro prakso smo že posvojili in jo uspešno implementirali.
A vseeno, ob tem, kar boste prebrali v nadaljevanju, moramo priznat, da je bilo naše domače delovno okolje, v primerjavi s temi, ki vam jih predstavljamo, skoraj normalno. : )
V številnih panogah se odpira vprašanje, ali bomo sposobni prilagoditi poslovni proces in omogočiti svojim zaposlenim nemoteno delo tudi iz udobja doma, stike pa vzdrževati le virtualno? Pandemija je v resnici poslovni svet postavila na preizkušnjo in po točno letu dni trajajoči pandemiji so se morali delu na daljavo ukloniti tudi najbolj zagrizeni pristaši dela iz pisarn in prav tako tisti, ki jim pred tem digitalizacija poslovnih procesov ni preveč dišala.
Virtualna pisarna je lahko nova poslovna priložnost
Treba je priznati, da tak način dela pogosto vodi v monotonost in pomankanje motivacije. Kaj pa, če bi vam nekdo povedal, da lahko virtualna pisarna predstavlja nov list v vaši poslovni zgodbi? Danes delate od doma, že jutri pa bi bili lahko nekje na obali, s prenosnim računalnikom in skodelico vroče kave. Možnosti je neskončno, najboljše pa je, da je vsaka ideja lahko uresničljiva, če si to le dovolimo.
In kako svetovanje na daljavo odlično in svojevrstno opravljajo svetovalci širom sveta?
Na portalu Wealth management so razkrili nekaj zelo zanimivih primerov ljudi, ki delajo praktično od kjerkoli si zamislijo …
Za ljubitelje sonca in peščenih plaž …
Da lahko svoje delo odlično opravljate, pri tem pa vam pogled uide na vedno privlačno modrino morja in beline peščenih plaž kalifornijskega Long Beacha, dokazuje izkušena finančna svetovalka Patricia Hausknost, ki nudi svoje storitve že 47 let.
Josepha Bautista, svetovalca in ustanovitelja podjetja Grow with Joe, je pandemija prisilila, da se je za 10 mesecev ustalil v Meddelinu v Kolumbiji, kjer svetuje strankam s poti in ponuja virtualno finančno svetovanje iz prelepih plaž Mehiškega Mazatlana.
Za vse pustolovce po duši …
Za tiste bolj avanturističnega duha, je poskrbel Patrick Huey, ki si je za svojo virtualno pisarno izbral kar avtodom in z njim nabiral kilometre po gorovjih Južne Floride, Alabame, Tenesseja in Severne Karoline. Pri svojem delu je več kot uspešen, saj kot lastnik podjetja Victory Independent Planning upravlja s preko 100 milijonov dolarjev premoženja.
Ljubitelje ribolova in ekstremnih razmer, pa bo s svojo idejo plavajoče pisarne razveselil izkušeni finančni svetovalec Scott Hanson, ki vodi ledeno pisarno, postavljeno na vrhu zamrznjenega gozdnega jezera ob meji med ZDA in Kanado. Da je vse mogoče, dokazuje z upravljanjem 50 milijonov dolarjev premoženja strank pri EFS Advisors.
Biti povezan z naravo je dobesedno vzel predstavnik podjetja Aaron Gubin, vodja skupine SigFig VP. Svojo vizijo je uresničil v obliki virtualnih Zoom sestankov z naravnimi ozadji kot so Death Valley, Yellowstone in Glacier National park. Za celostno izkušnjo njegovih strank, pa je poskrbel z nakupom drona.
Svetovalec za globalno gospodarstvo pri podjetju Global Wealth Advisors Ben Murphy, ki upravlja s sredstvi strank v višini 450 milijonov dolarjev, je luksuz svoje pisarne zamenjal za korak nazaj k bolj pristnemu in preprostemu življenju v zahodnem Teksasu, kjer združuje pisarniško delo in skrb za živino.
Za ljubitelje družinskega življenja …
Ste za daljši družinski zimski oddih? Gabriel Burczyk, ustanovitelj podjetja Wrapmanager upravlja s 400 milijoni premoženja in to v polni smučarski opremi med vožnjo s sedežnico. Zaradi pandemije je rezerviral 4-mesečni oddih z družino ob jezeru Tahoe v Kaliforniji, kjer je ugotovil, da je res mogoče delati od kjerkoli.
Želite ostati uspešen podjetnik in oče, hkrati pa postoriti gospodinjska opravila? Nič lažjega za Matthewa Ricksa, ustanovitelja neodvisnega podjetja Haystack financial planning, ki razpolaga s 5,5 milijona dolarjev premoženja strank iz enega od njegovih domov na Floridi, kjer vodi virtualne sestanke.
Še vedno mislite, da, vsaj svetovalne storitve ne morete odpravljati od koderkoli? Dobro premislite, predvsem pa stopite iz okvirov, ki so bili začrtani do sedaj.
Fotografije: Wealthmanagement.com